Učení Cesty Pravdy

Přístup

25.07.2012 10:04

Činnosti a Přístup k činnostem

Rozlišuji mezi těmito dvěmi věcmi-Činností a Přístupem k této činnosti...
Kdysi jsem více začal dbát na své činnosti a vybíral ty,o kterých jsem myslel,že mi více pomohou...zdravě jedl,cvičil,meditoval,omezoval světskou zábavu...
Ted se mi zdá,že činnosti nejsou až tak důležité,
rozhodující je Přístup,s jakým tyto činnosti provádím,není proto důležité za nějakými činnostmi se hnát a jiné odmítat(kromě těch,kterými bych enormě narušil klid ostatních...)

jedno,jakou činnost provádím,měl-li jsem dobrý Přístup-mé Sebepoznání při ní vzrostlo,a o to mi de...

mohu strávit celý život pěstování brambor na svém políčku a zemřít skoro tak nevědomý,jaxem do inkarnace vstoupil...
a mohu prožít tentýž život s takovým pokrokem,že se nám o tom může jenom zdát!

v čem ten rozdíl?
v Přístupu!

pro někoho je to jednoduché,řekne:Láska je ten Přístup...
na jménu nezáleží,ano,pro něj to tak může být

pro mě nastartování tohoto Přístupu začíná Upřímností k sobě a své Nevědomosti

 

@

......................

Zpět

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.