Učení Cesty Pravdy

Jak to začalo

21.07.2012 10:02

ahoj

jaxem se dostal k učení Tad-Rau-Char?

Ráno,ještě za tmy,chodím na procházky s pejskem a tiše si prozpěvuji své mantry...

a v tom klidu a míru,dalo by se říct

1-jsem si své učení vymyslel,přicházely myšlenky..a z nich se tvořilo Učení

což asi vás rozesměje,protože vymyslet si může každý cokoliv

2-možná lepší by bylo tedy napsat,že jsem Učení dostal šanelingem

či dokonce

3-Vnitřní Mistr Amarcharial mi Učení předal v Diamantovém Světle Své Neskonalé Moudrosti...

a moh bych nastoupit cestu duchovního mistra

.....................

toto ale není můj cíl,tento web nemá za úkol nikoho učit

píši ho z radosti,z nadšení,pro reklamu Učení a z určitého exhibicionismu

chceš-li jít Cestou Pravdy--podívej kolem sebe a dovnitř...Cesta je všude...není třeba zprostředkovatele...jen Ty a Mistr-pořád,stále spolu,neoddělitelní...to je Tad-Rau-Char

 

jak tedy vlastně Učení ke mně přichází?

nonstop všemi kanály

jen mu věnovat pozornost a .....

.................................

.................................

Zpět

TEORIE A PRAXE UČENÍ

Přístup

25.07.2012 10:04
Činnosti a Přístup k činnostem Rozlišuji mezi těmito dvěmi věcmi-Činností a Přístupem k této činnosti... Kdysi jsem více začal dbát na své činnosti a vybíral ty,o kterých jsem myslel,že mi více pomohou...zdravě jedl,cvičil,meditoval,omezoval světskou zábavu... Ted se mi zdá,že činnosti...
>>

Jak to začalo

21.07.2012 10:02
ahoj jaxem se dostal k učení Tad-Rau-Char? Ráno,ještě za tmy,chodím na procházky s pejskem a tiše si prozpěvuji své mantry... a v tom klidu a míru,dalo by se říct 1-jsem si své učení vymyslel,přicházely myšlenky..a z nich se tvořilo Učení což asi vás rozesměje,protože vymyslet si může...
>>

Vyhledávání

© 2012 Všechna práva vyhrazena.